Kiállítási eszközök, reklámeszköz tippek
A szakmai kiállítások remek alkalmat biztosítanak arra, hogy a vásárlóid megismerjék a vállalkozásod célkitűzéseit és a teljeskörű termékkínálatodat. A hatásos megjelenéshez olyan marketingeszközöket kell alkalmaznod, melyekkel ki tudod emelni egyediségedet és előnyeidet a versenytársaiddal szemben. Bejegyzésünkben összegyűjtöttük a legjobb és legötletesebb reklámfogásokat, melyekkel nem tudsz melle lőni a bemutatókon.
Szórólaptól applikációig
A jól bevált szórólap mint kiállítási eszköz
Minden kezdet nehéz, főleg igaz ez egy induló vállalkozás esetében. Nem hiába ajánlják a legnagyobb marketingzsenikis kezdő lépésnek a szórólapterjesztést. Ha most készülsz az első expódra, akkor érdemes egy jól összeállított prospektussal magadhoz csalogatni az embereket.
Alacsony büdzsé esetén is jelentős sikereket érhetsz el, ha már a bejáratnál felhívod az érkezők figyelmét a standodra. A szórólapod legyen információdús és izgalmas, keltsen érdeklődést a célközönségedben. Remekül használhatod email címek begyűjtésére is, és elindíthatod saját hírlevéllistádat. A leveleken keresztül pedig rendszeresen megoszthatod az aktuális akcióidat és a legújabb termékeket: mindig maradj kapcsolatban a vásárlóiddal!
A kiállítási pult az expók lelke
A vásárlók mindig az első pár másodperc impressziói alapján döntik el, hogy megállnak-e egy standnál vagy inkább tovább haladnak. Az emberek elsősorban a dizájnos megjelenést veszik górcső alá és mindig azokat a lehetőségeket keresik, amelyek valamiért kitűnnek a tömegből.
Fontos a jó helyválasztás és az elrendezés is. Minden egyes elemnek tervezd meg pontosan a pozícióját: a logódat és a hirdetésedet jól látható helyen tüntesd fel, a brosúrákat pedig tedd elérhető közelségbe, például egy prospektustartóba. Ha arra is ügyelsz, hogy lehetőleg központi helyen állítsd fel a pultodat, akkor minden tekintet rád fog szegeződni és garantáltan gyarapíthatod ügyfeleid számát.
Mire való a roll up egy kiállításon?
Egy kreatív roll up bannerrel megcsípheted azokat a kiállítás látogatókat is, akik elsősorban nem a te szolgáltatásodra kíváncsiak. A jól megtervezett banner téma és üzenet megragad az emberek fejében és gondolkodóba ejti őket. Például, ha már kitaláltál egy szlogent a márkádhoz, akkor ezt a szöveget ábrázolhatod egyedi grafikával is. Így egyszerre pipálhatod ki a márkaépítést és az ismertség növelését. A hordozható reklámkellékek előnyeit pedig nem is muszáj felsorolnunk: könnyen és gyorsan, bárhol felállíthatók és perceken belül bevetésre készek.
Vesd be a táblagépeket is!
Az innováció az offline reklámeszközök világába is belopta magát az utóbbi években. A legjobb kiállítási marketing eszközök élén manapság már a táblagépek és a mobilok állnak. Te is bátran alkalmazhatod a 21. század technológiáit az expókon.
Egy iPad tartó állványt elhelyezhetsz a standod előtt közvetlenül és segítségükkel bevonhatod a vásárlóidat is a projektedbe. Készíthetsz online kérdőívet, melynek kitöltése néhány perc csupán, de megannyi hasznos adatot begyűjthetsz általa. Megtudhatod az emberek elképzeléseit a szolgáltatásodról, javaslattételre kérheted őket és a szórólapokhoz hasonlóan a felmérés végén elkérheted az email címüket is.
Mobil applikációk
Ha már vén kiállítási róka vagy, de mégis szeretnél valami újítót bevetni, akkor azt ajánljuk, hogy készíts speciálisan a márkádra tervezett applikációt. Sajnos egy ilyen fejlesztése költséges mulatság, ezért csak megfontolt és biztos tőkével vágj bele. De ha úgy gondolod, hasznodra válhat és új célcsoportokat is elérhetsz általa, akkor ne habozz nekifogni.
A márkád megismertetésén kívül külön menüpontokat tervezhetsz a fő termékeidnek és akár összekapcsolhatod a webshopoddal is a mobilhasználókat. Ha igazán kreatív vagy, játékfejlesztésre is adhatod a fejed. Annyi lehetőség lakozik a mobilos alkalmazásokban, hogy nehéz is lenne mindet sorra venni.
Ha már mindent megterveztél első kiállításoddal kapcsolatban, akkor nálunk egy webáruházból tudod beszerezni az összes fontos marketingeszközt. Keresd a Jansen Display munkatársait egyedi kiállítási reklámeszköz ajánlatokért!